Microsoft 365: Gedeeld postvak - Leden toevoegen

In deze handleiding leggen wij uit hoe je een lid kunt toevoegen aan een gedeeld postvak.

 

Stap 1.

Ga naar ‘Teams en groepen’ -> ‘Gedeelde postvakken’.

Afbeelding17.png

 

Stap 2.

Open het gedeelde postvak waaraan een lid moet worden toegevoegd.

Afbeelding18.png

 

Stap 3.

Klik onder het postvak details op ‘Leden’ -> ‘Bewerken’.

Afbeelding19.png

 

Stap 4.

Klik op ‘Leden toevoegen’.

Afbeelding20.png

Stap 5.

Bepaal welke gebruiker(s) moeten worden toegevoegd, door ze aan te vinken en op ‘toevoegen’ te klikken.

Afbeelding21.png

 

Als dit goed gaat krijg je onderstaande te zien.

Afbeelding22.png

 

Het kan vervolgens tot één uur duren, voordat het lid ook echt 100% is toegevoegd aan dit postvak.