In deze handleiding leggen we uit hoe je na het koppelen van jouw domein een gebruiker kunt aanmaken en hoe je vervolgens de licentie kan koppelen aan je Microsoft 365 omgeving.
Stap 1. Gebruikers
Ga naar ‘Gebruikers’ -> ‘Actieve Gebruikers’.
Stap 2. Gebruiker toevoegen
Klik op 'Gebruiker toevoegen'.
Voer hier de basisinformatie in van de gebruiker die je aan wilt maken.
Je kan ervoor kiezen om een wachtwoord aan te laten maken door Microsoft, maar je kan er ook voor kiezen om hier een eigen wachtwoord in te stellen.
Stap 3. Licentie koppelen
Op de volgende pagina kan je één van de actieve licentie(s) koppelen aan de aan te maken gebruiker.
Je kan optioneel op de volgende pagina jezelf beheerrechten geven. Je kunt de ‘standaard’ admin@domein.onmicrosoft.com laten staan, voor geval je toegang tot je primaire account verliest. Dit kan je instellen door het kopje ‘rollen’ uit te vouwen en daar ‘Toegang tot beheercentrum’ verder in te vullen.
Stap 4. Controle
Hier controleer je de gegevens en je maakt de gebruiker aan door op ‘Toevoegen voltooien’ te klikken.
We hebben nu twee gebruikers: Onze zojuist aangemaakte gebruiker & de standaard admin gebruiker.
Heb je nog geen abonnement? Bestel dan Microsoft 365 bij Cloud86.