E-mail doorsturen

Wanneer je gebruik maakt van een Office365 account of bijvoorbeeld Gmail, kan het zijn dat je graag je e-mail wilt laten doorsturen naar een ander e-mailadres. Een e-mail doorsturen kan je makkelijk doen via het Plesk Control Panel. Hoe je dat vervolgens doet, lees je in de volgende stappen.


Stap 1: Ga naar de mailinstellingen in Plesk

  • Log in op het Plesk Control Panel. Als je niet meer weet hoe dat moet, lees dan deze handleiding.
  • Je bent in het hoofdmenu van Plesk. Klik in het linkermenu op Mail.

    mceclip0.png
  • Klik op het e-mailadres waar je de e-mail van wilt laten doorsturen en er wordt een nieuw venster geopend.

 Stap 2: E-mail doorsturen

  • In dit nieuwe venster klik je op Doorsturen.
  • Activeer het doorsturen middels het vinkje.
  • Vul vervolgens het e-mailadres in waar de mail naar doorgestuurd moet worden. Meerdere e-mailadressen kun je plaatsen op een aparte regel.

    143551.png